Teszteltük a Rezsipontot – de csalódtunk

rezsipont_small

Ha konkrét lépést akarunk tenni a szolgáltató felé, vagy teljes tájékoztatást szeretnénk kapni az energiaszámlánkról, akkor a Rezsipontokban rossz helyen járunk – ez derült ki, miközben személyesen leteszteltük a budapesti irodát. Ottlétünkkor egyetlen igazán értelmes funkciót találtunk volna a Rezsipontnak, de az erre sem jó megoldás. – Ez a Rezsipont? – kérdeztem kissé bizonytalanul, miután […]

Minek másik gázcég a Főgáz után?

Nem lenne túl sok értelme, ha az MVM a Főgáz után egy másik egyetemes gázszolgáltatót is megvásárolna. Habár volt olyan cég, amely a lakosságot ellátó üzletágát 1 euróért kínálta, azért az elosztóhálózat nyilván ennél többe kerülne. Ráadásul a Főgáz szolgáltatási területe bármikor kiterjeszthető. Habár korábban a találgatásokban többször előkerült, hogy az MVM megveheti a két […]

Öngólokkal a rezsiharcban

Az új villanyszámla első oldala

Egyszerűsödnek a közüzemi számlák január 1-jétől, így azok első oldalán tényleg csak a legszükségesebbek, vagyis a fizetendő összeg és a határidő szerepel majd, hogy ezzel erősödjön a fogyasztóvédelem – ezt értjük. De ha az egyszerűbb számlák miatt kevesebb ügyintézési problémára számíthatunk, akkor miért van szükség még a kormányhivatalok bevonására is a panaszkezeléshez? Nem kell bogarásznunk […]

Csak a Posta jár jól az új ügyfélszolgálatokkal

A Magyar Posta támogatására szolgál az a törvény, ami szerint az energiaszolgáltatóknak új ügyfélszolgálati irodákat kell nyitniuk. Bár a szabályozás szerint ezt akármilyen közhivatalban is megvalósíthatják a cégek, a települések nagy részén egyszerűen nincs erre alkalmas helyszín a postahivatalokon kívül. Végrehajtási rendelet viszont még mindig nincs. Egyedül a Magyar Posta az, amely jól jár a […]

Még egyszer ennyi ügyfélszolgálat nyílik

Új ügyfélszolgálati irodák száma

Megduplázódik a lakossági energiaszolgáltatók ügyfélszolgálati irodáinak száma – derül ki az EnergiaFocus.hu által gyűjtött adatokból. Egy a múlt héten elfogadott törvénymódosítás értelmében ugyanis a gáz- és áramtársaságoknak minden járásközpontban jelen kell lenniük, az 5000 fős településeken pedig panaszirodát kell létesíteniük. Körülbelül még egyszer annyi új ügyfélszolgálati irodát nyitnak majd az egyetemes energiaszolgáltatók, mint amennyi most […]